måndag 6 december 2010

Ica i Kivik

Jag ska praoa på ica i kivik vecka 40.

Vi= jag och arbetskamrater.

Dag 1: Idag var det första dagen och jag presenterades och visades runt sen fick vi packa upp varor, fronta och lägga upp ved. Helt okej dag.

Dag 2: Idag har vi rensat hela lagret, städat hyllerna och packat upp i frys disken. Det var roligare idag än igår för idag fanns det mer att göra.

Dag 3: Idag har vi packat upp dom nya varorna som kommit in och städat i butiken. var lite drygt på morgonen för då bara strömmade det in varor men det fixade vi och sen var det ganska lugnt resten av dagen.

Dag 4: Idag har det regnat så vi fick fixa flera påsar med mat hem till flera personer, rensat en frysdisk och frontat resten av dagen. roligt på morgonen när vi fick fixa påsarna, vi andvände brand slangen när vi rensade och städade disken det var också kul och frontandet gick bra.

Dag 5:Sista dagen idag och ganska lite att göra men en del uppackning och fixande vid frysdisken. Vi fick sluta tidigt och frågade om sommarjobbs platser som han skrev upp oss på så jag fick gjort allt jag skulle hinna med den här veckan och är nöjd.

Utvärdering: Har lärt mig hur det är att jobba i butik och det är nåt man kan ha andvändning av i framtiden. Bra med sommar jobb också. På det stora hela har det varit ganska kul och inget direkt drygt.
Ted Ljungberg

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du kanske kan få jobb där i sommar! Prao är bla ett sätt att knyta kontakter./Sissi

    SvaraRadera